Samsung GALAXY Camera 2 EK-GC200 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 60 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung GALAXY Camera 2 EK-GC200 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Popocatepetl 18-10-2015

De foto- en videokwaliteit zijn zeer behoorlijk. Ik kan in ieder geval met de Camera II schitterende foto's maken; misschien nog wel mooier dan met mijn NX20 van Samsung. Het meest fantastische van deze camera is het haarscherpe, enorm grote beeldscherm en het feit dat er vrijwel geen knoppen meer opzitten en je hem als een Ipad gebruikt. Al het instellen, dat je bij een normaal toestel met knoppen doet, gebeurt bij deze camera met de vinger op het scherm. Aardig is dat bij iedere instelmogelijkheid een tekst verschijnt met uitleg. Foto's, met flits gemaakt, zijn mooier dan ik met menig andere camera heb verkregen. De accuduur had iets beter gemogen en je kunt uiteraard het scherm niet kantelen, hetgeen soms wat lastig kan zijn als je b.v. macroopnames dicht bij de grond maakt. Conclusie: in zijn (prijs)klasse een topcamera.

Eef 28-10-2015

Hoi Popo,
Ik overweeg deze camera te kopen, maar twijfel over drie dingen en daarom verzoek ik jou mij hierover iets te willen vertellen.
1)wat denk jij van de ogenschijnlijk gammele flitser constructie?
2)Als je hem aanzet start hij op als een telefoon, maar dan duurt het dus lang voordat je een foto kunt maken. Of is er een standby mogelijkheid als bij een telefoon, maar dan is de batterij snel leeg?
3)Hoe is zijn film kwaliteit m.b.t. onstabiel uit de hand filmen? Is dat bij iets (geen 21 x natuurlijk)inzomen ook nog te doen?

annelien2505 10-09-2015

Ik ben nog steeds heel erg blij met dit toestel. Heb bijna alle mogelijkheden ontdekt. Ik moet alleen nog uitvinden hoe ik een foto over kan zetten op mijn smartphone.

annelien2505 10-09-2015

Joenmar 08-08-2015

Heb de Samsung galaxy gc200 nu er paar dagen in bezit . De camera is zeer gebruiksvriendelijk , het in en uit zoomen gaat makkelijk . De camera heeft een mooi formaat en ligt lekker in de hand . Kortom een fantastische camera . Deze camera , samen met het orginele Samsung cameratasje , wat we op advies van foto Semeis waar we de camera gekocht hebben , is dit een pracht artikel om te hebben en een genot om mee te fotograveren .

annelien2505 04-05-2015

Ik heb nog steeds heel veel plezier van mijn toestel en vooral de smart stand, deze herbergt zoveel mogelijkheden. Mooie foto's direct op facebook zetten is ook heel erg handig. Ik vind de kwaliteit van de foto's erg goed. Kortom een top-toestel

annelien2505 14-01-2015

Ik ben nog steeds erg opgetogen over het toestel. Alweer nieuwe dingen ontdekt. Ik vind de kwaliteit van de foto's erg goed. Goede stabilisatie, bijna nooit één die bewogen is. En kleuren, helderheid en scherpte.....ik hoop er nog jaren plezier van te hebben

FamR 30-12-2014

Camera is voor mij een teleurstelling. De kwaliteit van de foto's valt erg tegen. Bij omstandigheden in huis of zonder goed zonlicht lukken bijvoorbeeld alleen foto's met de flits welke (heel) dichtbij worden genomen. Ik ben nog geen een keer blij verrast door de kwaliteit van de foto's, steeds viel deze me tegen.

Om je foto's via bluetooth of mail (wifi) naar andere apparaten sturen is wel heel gemakkelijk.

De camera gekocht om niet altijd de spiegelreflex mee te hoeven nemen maar ik zal de camera nu minimaal gaan gebruiken en zal toch weer met de spiegelreflex op pad gaan.

Flitser zit kwetsbaar gemonteerd op de camera.

JB1958 30-10-2014

Deze camera gekocht bij Foto Semeins. Goed geholpen bij de telefonische informatie. Na de bestelling is de camera de volgende dag al geleverd en sindsdien erg blij met de camera. Foto's zijn van hele mooie kwaliteit, de camera is zeer gebruiksvriendelijk, zelfs voor mij als leek. Zeker een aanrader voor iedere hobbyfotograaf.

woodies1950 08-10-2014

Zondagavond heb ik een fotocamera Samsung galaxy EK-GC200 besteld en dinsdag bezorgd nu kan ik prachtige foto's maken. Er was nog gratis een extra accu en acculader camera étui en een screen protector mee geleverd, echt goede service, dank jullie wel.
En hij maakt zeer scherpe foto's.
Had een klein probleempje, even gebeld en werd netjes en vriendelijk te woord gestaan, zoals het hoort daarom een dikke 10 voor foto Semeins.

annelien2505 22-09-2014

Ik heb het toestel nu ca. 3 maanden in bezit en nog meer ontdekkingen gedaan. B.v. het bewerken van de foto's, fantastisch wat een mogelijkheden. Ik ben nog steeds zeer opgetogen over dit toestel. Wat eenvoudig te bedienen en fijn in het gebruik. Hij gaat binnenkort weer mee op vakantie.

annelien2505 15-07-2014

Heb het apparaat nu ruim een maand in mijn bezit. Wat er allemaal niet mogelijk is. Fantastisch, ook de kwaliteit in het donker. Je kunt heel eenvoudig met de smartknop een instelling kiezen. b.v. vuurwerk. De resultaten zijn geweldig. En het gebruiksgemak... ben helemaal opgetogen over dit toestel en hoop er nog lang plezier van te hebben

giteenkids 10-07-2014

Een geweldige camera. Mooie scherpe foto's. Snel. Veel mogelijkheden die intuitief te bedienen zijn. Android een dikke plus, de foto's zijn snel en makkelijk te delen naar eigen wens. Strakke vormgeving, makkelijke bediening. Degelijke en luxe uistraling.

GvdB. 04-07-2014

Geweldig apparaat. Een aanrader! WIFI-functie is erg gemakkelijk. Het is eigenlijk een kleine computer die je in een WIFI-omgeving overal voor kunt gebruiken.

jarno6969 30-06-2014

goed toestel zit er mooi uit mooie foto's makkelijk in gebruik betrouwbaar werkt goed niet te zwaar in de hand keuze uit zwart en wit

jo29 30-06-2014

Mooie handzame camera. Vele mogelijkheden, waaronder internet. Moet nog wel leren hoe het allemaal werkt. Ben er erg blij mee.

Rimke Sinselmeijer 29-06-2014

Een half jaar geleden de GC100 gekocht en deze onlangs gewisseld voor de GC200. En wederom weer een verrassing wat betreft alle nieuwe mogelijkheden! Qua camera-specificaties is hij gelijk (16M en 21x optische zoom)

Kwaliteit foto: Erg over te spreken.Reviews op internet melden dat deze niet goed zouden zijn maar verbaas mij nog steeds over wat hij allemaal kan en doet zonder problemen. Minder licht, geen probleem, prachtige foto's. Zeker met alle Smart-programma's heb je in elke situatie de beste foto's.

Mogelijkheden: Oneindig. Mede door het Android besturings systeem zijn alle apps er op te verkrijgen. Alle foto bewerkingsapps laten zich zonder problemen installeren en via de app kunnen alle foto's of geimporteerd worden of direct met de camera genomen worden.
Ook in het cameragedeelte zelf zijn vele opties. Handmatig is alles in te stellen (vergelijkbaar met een spiegelreflex qua instelmogelijkheden) tot automatisch. De camera kan zelfs 'meedenken' over welke Smart-programma het beste is in de situatie op de foto. Laat de camera even 'kijken' naar de omgeving en hij zal een drietal Smart-programma's aanbevelen. Dus als je zelf twijfelt tussen landschap of zonsondergang.. Hij zal het allemaal voorstellen..

Gebruiksgemak: Makkelijker kan niet. Aan is aan, foto is gewoon een knop en alle overige opties wijzen zich vanzelf. Bij elk Smart-programma staat een heldere uitleg over in welke situaties deze gebruikt kan worden. Verder is, voor mij, android bekend terrein. Het werkt hetzelfde als menig telefoon. Dus als je bekend bent met een android smartphone is deze camera een makkie!

Vormgeving/Degelijkheid: Mooi handzame camera. Voelt licht maar degelijk aan. Scherm heb ik beschermd nog door middel van een screenprotector. Of het echt nodig is weet ik niet. Lijkt goed gehard glas te zijn, maar voor alle zekerheid.

Dus nog maar een paar dagen in bezit maar mede door de eerdere kennismaking met zijn voorganger al weer snel gewend aan deze camera en onder de indruk van alle nieuwe mogelijkheden!

Dana van Seggelen 28-06-2014

İk heb de camera pas deze week gekregen maar vind hem nu al super. Er zijn tal van mogelijkheden en zeker niet te ingewikkeld. Kortom een super camera!!

kas en ko 28-06-2014

handig toestel
goede zoomeigenschappen
vele opties in het smart menu maar ook het professionele menu is handig,
mooie foto's en filmen is ook perfect.
wifi-direct in combinatie met mijn Galaxy s4 werkt ook prima.

kortom een aanrader voor iedereen die met veel gemak en compact foto's en film wil maken.

Hans van Westerhuis 28-06-2014

Een fantastische camera.
Een minpuntje in de degelijkheid. Ik vind de flitser die eruit klap voor het oog niet degelijk.

darkfaderm54 27-06-2014

Een super camera gemakkelijk in gebruik schitterende mogelijkheden met Facebook en internet maakt zeer mooie foto's
en perfect in gebruik met mijn samsung tab 2 en samsung note 2

Patrick20-08-1970 24-06-2014

Hij doet wat hij moet doen geen bla bla camera, Super.
Heel simpel / makkelijk te installeren het wijst zich allemaal van zelf, alleen wel jammer dat er geen compleet boekje bij zit hoe de camera werkt.

Wendy_63 21-06-2014

Een camera met heel veel mogelijkheden en de mogelijkheid om via wifi direct je bestanden veilig te stellen. Mooi groot scherm met zeer helder beeld, ook fijn om tussentijds de foto´s en filmpjes terug te kijken. Batterij gaat lang mee. Menu´s zijn makkelijk te doorlopen en te begrijpen. Mogelijkheid om diverse app´s te downloaden en muziek te laden als achtergrond voor filmpjes etc. Super tevreden.

FOMA 21-06-2014

Geweldige camera! Fijn groot beeldscherm en heel gemakkelijk in gebruik. Geen gebruiksaanwijziging nodig gehad. Een genot om mee te fotograferen. Vooral het delen van de foto´s op bv Facebook of mail is handig. Eindelijk geen gedoe meer met kabeltjes naar de computer om het door te sturen. Super aanschaf!

cbdekleijn 21-06-2014

Hoe doe je dat met facebook? Heb deze gekocht voor mijn dochter maar die ziet nergens facebook staan.

markey75 20-06-2014

Geweldige camera, zeer up to date. gebruiks vriendelijk, werken met android. Extraje is dat je 2 jaar dropbox van 50gb krijgt. fijn als je geheugenkaart vol zit. overzetten naar dropbox en je het weer geheugen vrij, wel met wifi(spot). Hij is wat groter dan een gangbare pocketcamera maar dat neem je voor lief. Zeer tevreden.

cbdekleijn 27-06-2014

Vraagje.
Ik heb deze camera en sinds twee dagen staat er in de statusbar een icon/pictogram van een (denk) accu met drie pijltjes erin de pijltjes vormen een cirkel.
Heb geen idee wat dit is ,en na een fabrieks herstel staat ie er nog.
Ben er mee naar de winkel gegaan maar die wisten het ook niet ,heeft u dit ook of weet u misschien wat dat is?

jeromekoster 20-06-2014

Na veel onderzoek uiteindelijk voor de Galaxy Camera 2 van Samsung gegaan. En zeker geen spijt! Wat een toestel.
Alles werkt zoals je zou verwachten en is dus heel gebruiksvriendelijk.
De hoofdreden voor deze aanschaf is mijn Samsung Smart TV. Daar werkt de camera perfect mee samen.
Er zijn nog heel veel mogelijkheden die ik niet heb gebruikt maar ik weet zeker dat ik deze in de komende periode ga doornemen.